zaterdag 5 april 2014

Over mij

Paul Beijleveldt

Beschrijving
Vennoot, Bedrijfsadviseur, Boekhouder
Introductie
Alweer bijna 25 jaar actief als bedrijfsadviseur en vennoot bij Cashflow in Dordrecht. Nog steeds is het helpen en begeleiden van ondernemers naar succes mijn grote passie. 

Als ervaren ondernemer begrijp ik de behoefte en de taal van andere ondernemers uitstekend. Dat is mijn sterke punt. Tip! maak gebruik van onze kennis en ervaring en doe er je voordeel mee.
Interessante weetjes
Beleggen en traden op beurzen doe ik ook. TA educatie en coaching stocktrading in het bijzonder voor ondernemers is nog vaak een onbekende dienstverlening waarmee Cashflow Accuracy in Dordrecht uniek is in de markt. Zo kunnen onze cliƫnten hogere rendementen behalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten